kvälls skriving

lina gick nyss hem typ, blev att vi umgicks hela dagen igen.
vi åkte först till centum och där frågade jag på pressbyrån om dom behövde jobb men dom sa nej, och de var på den enda stället jag fråga på haha ! men sen åkte vi in till täby och jag hittade ett par jeans på bikbok, billiga var dom också ! 299 :-
och sen köpte jag och Lina grejer till tårta och en tårtbotten,  kan ju säga att jag blev väldigt illamående efter en bit. usch, blir att gymma nästa vecka, dubbelt ! men jag och lina gick iaf ut och gick en sväng till centum och sedan hem till mig igen och kollade lite på tv.

men jag tror att jag ska fixa lite nu, typ måla naglarna kanske, och sätta i en hårinpackning i håret ? tror jag gör de!
so long !





Kommentarer
Postat av: linan

våran fina tårta <3

2009-10-14 @ 21:41:35
URL: http://linamedess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0