jjjja

hej fuckers
idag har lina vart hos mig nästan hela dagen, men vi fick inte så mkt gjort av de vi skulle göra. men lite vart gjort iaf! de var iaf trevligt sällskap.
   fick ett samtal från mamma idag och sa att vi skulle åka och se bubby holly med brolle om en månad så de ska bli kul att hela familjen ska göra något tillsammans ! :)
   
imorgon blir de att vara med Lina också, vi ska leta jobb! behöver verkligen ett jobb, fattar inte vart mina pengar tar vägen igentligen! så jag är verkligen i behöv av ett jobb så vi ska försöka fixa de imorgon. hoppas på att man får ett, men ska inte säga att jag får ett för då kommer dom inte vilja ha mig.

 kollade nyss på andra avenyn, så sjukt bra! de är verkligen en serie som ger mig gåshud på riktigt!
___

+ att jag tror att jag håller på att bli lite sjuker.. måste nog kurrera mig med I en annan del av köping. kan verkligen inte få nog av dom! jag älskar tobbe!


skall kika på tobbe nu och greja lite.
ses imon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0