äntligen torsdag

vart en lite sen kväll igår, kollade på fråga olle dokumentären till typ kl 1. sen kunde jag inte sova.
vaknade av att mobilen ringde 07.30 sen somnade jag om och en timme efter. fixa mig snabbt till skolan och trodde att lina talade sanning att tåget gick från tuna 55, men de gjorde den inte så vi fick åka till centrum och ta ett tåg därifrån, men helt okej för mkt, köpte en vaniljbulle att käka vid stationen i centrum.
har haft frisör på morgonen och nu har jag svenska b med frisör tvåorna.
måste sätta igågn att jobba.
ciao !

Kommentarer
Postat av: linan

jag trodde att jag talade sanning (a)haha :D <3

2009-10-08 @ 16:02:15
URL: http://linamedess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0