tisdags morgon

god morgon!
fy vad skönt de var att siva ut idag! det behövde jag verkligen. vaknade av en mardröm och att blomma gick under mina fötter och kiklade mig, får panik då ! så då vaknade jag med ett ryck och gick upp och käkade lite frukost. men snart vill nog Blomma ut och kissa lite så då får jag ta en promenad med henne. de kan jag behöva också, har inte rört på mig på år och dar.
   sen när Martina kommer hem så ska vi åka till ica oh fråga om dom har några banankartonger, eftersom vi ska till gammal lägenheten och plocka ihop stekpannor och glas och sånt till vår nya lägenhet.

jag har blivit beroende av Burger Resturant på spela.se testa spela de, ni är fast sen! HAHA 

+ att jag älskar denna

nej nu går jag ut med Blommis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0