tåg och massa

okej, hörrni jag har inte skrivit på typ 2 veckor nu. ha ha
de är tråkigt att göra de när man är så kass på de .
men detta har jag gjort på lovet (om jag kommer ihåg de jag gjort)

- festat
- vart med familj, vänner & pojkvänn
- handlat

ööhm, måste gjort något mer, men skit samma orkar inte.
när lovet vart slut så vart jag sjuker, vaknade med 39 feber på måndag morgon samtidigt som jag var intryck mot väggen av en viss pojke. inte så snällt.. men somnade vidare iaf.
så jag var hemma tills onsdag kväll och sedan så åkte jag ner till skithålet igen, där terese mötte upp mig eftersom hon har sin apu i stholm och bor hos oss. kul att hon är där ! blir lite mer liv i luckan liksom

igår färgade jag oxå linas hår rödare, vart as snyggt !

men nu måste jag tvätta mina fötter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0