onsdag

nu är de onsdag och jag och martina ligger i bäddsoffan och tar de lilla lugna, och längtar efter vår nya lägenhet som vi får den 1 januari!  vi var och kollade de på den igår och den var kanon! med ganska stort kök, matsal, vardags rum, ett mindre sovrum och ett större, lagomt stor hall, toa med badkar, och en stor inglasad balkong! kan de bli bättre?! så himla glad att vi fick den! jiiiippi. så nu blir de en omstart. åh jag längtar verkligen tills vi bor där! då får man trycka in koden och åka hissen upp till 4de våningen och åh! nej jag vill ha den nu! de ska bli så sjukt kul! 
___

jag måste försöka göra min svenska läxa om heliga birgitta.. ganska kul? hhaha nej inte direkt.

jag saknar dig christopher ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0