ner igen

jag måste säga att de känns väldigt olustigt att åka ner till lägenheten igen, men jag och martina ska iaf inte bo där nu i veckan, vi får bo hos sofie. tack för de <3
men jag sitter iaf på tåget nu, åker precis ifrån avesta nu.. martina skulle möta upp mig i täby för vi skulle till Ronja och kolla lite. sen åker vi väl till sofie :) 
imorgon så kommer emma och martina s ner också! ska bli kul att dom kommer ! :)
    jag tof svin sprutan idag föresten! lite öm är jag nog, fast jag kan ju inbilla mig oxå, är väldigt rädd för sprutor och sånt.. fast de gick ganska bra, fick ligga ner så de gick.

var på körskolan igår och åkte med hasse, gick faktist riktigt bra för att vara första gången. skulle bara tänka på att motorbromsa mera. annars tycker jag de gick super! hade ju pappa med mig som stöd i baksätet ;) haha
nej nu ska jag ta och läsa lite vecko revyn.
 hejs


hejdå rummet, i dig sover jag aldrig mera igen... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0