måndag kväll

nu är de kväller, skönt.

nu på eftermiddagen så vart frisör ettorna fixade i håret av tvåorna, så viktoria klippte topparna på mig och färgade mitt hår mörkare. de känns bra! sen så åkte vi hem till sofie och käka lite, och sen tog jag mig en tupplur eftersom jag inte sov så länge i natt. fast de är okej,  :)
jag och martina åkte till lägenheten och pratade lite med mejjan, hon vi ska hyra av. vi lämnade papper och pengar, så nu är de bara kontraktet som saknas ! och de kommer om ca 2 veckor kanske ! :D  fy fan vad de ska bli kul!  jag längtar som tusan! åh, jag vill att de ska bli 1 januari, då är lägeheten våran martina !
ska bli kul att åka och åka till ikea och köpa massa små plock, glas, bestick,tavlor,tallrikar,blommor,mattor, ja allt kul ! de pirrar nästan i kroppen när jag tänker på de ! ska bli sååå kul!
men nu håller ullared på  så jag måste kolla på de nu, sen kl 22 så blir de paradise hotel. missade de igår, så måste  verkligen se de idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0