eee

god morgon!
hörrni, nu är de inte långt kvar till julafton! igår var de exakt en månad kvar. har inte börjat köpt julklappar än! de kanske man ska börja med? vet inte vad jag ska köpa heller, det är svårt. men jag har väl en aning vad jag ska köpa, men de är ju bara frågan om pengarna räcker? svårt att tro faktist. nu skulle man ha haft ett jobb! men de får jag fixa när jag och martina flyttar :) ! de är ett måste.
men igentligen så är julen så himla överskattad! det är bara stress och gnäll. så ska inte julen vara!

detta är alltid lika roligt varje gång jag går in på aftonbladet

 hah !
men nu måste jag fortsätta spela Burger Resturant ! 
hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0