detta är helt sjukt

detta är helt sjukt som har hänt, kan inte förstå de riktigt.
tårarna rinner oavbrutet nu. jag är så jävla orolig

mina väner, jag vill bara säga att jag älskar er av hela mitt hjärta, jag skulle inte vara vän med er för jag själv valt er. ni är speciella för mig. och jag tycker vi ska ta vara på den tiden vi har med varandra. för den kan vara försvunnen fort ! verkligen fort.
jag vill aldrig mera uppleva de som jag gör nu, de tror jag att ingen vill! låt inte detta hända igen! ALDRIG!
låt aldrig döden komma så nära som den nu gjorde.
detta var verkligen en tanke ställare !
låt aldrig detta hända igen



håll alltid vännerna hårt
tjejer detta klarar vi tillsammans !

Kommentarer
Postat av: Lovisa

<3 Sant. Aldrig igen.

2009-11-10 @ 09:00:37
URL: http://gloomypic.blogg.se/
Postat av: linan

vad är det som har hänt? <3

2009-11-10 @ 16:21:43
Postat av: Stoffe

<333

2009-11-15 @ 18:18:37
URL: http://sofieelenor.blogg.se/
Postat av: ---

vad har hänt? :O

2009-11-24 @ 23:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0