dålig uppdatering!

men nu skriver jag om torsdag tills nu.

Torsdag: då var jag i skolan hela dagen hade först och hade frisör på morgonen och på eftermiddagen svenska. ganska kul dag faktist. På kvällen mötte jag upp julia i centrum och handlade lite gott tills kvällen. sen gick vi hem och myste. de var riktigt kul! haha :) den tjejen är sköööön


Fredag: på morgen så var vi skit trötta och mobilen hade ring typ 30 gånger. 1 gång i halv timmen, haha!
så vi bestämde oss för att ta en senare buss till skolan, så vi somna vidare och sen fick vi brottom, så brottom att vi såg bussen åka förbi när vi nästan precis kommit till stationen, surt. så vi satt där i typ yttligar 20 min och väntade på nästa buss. så vi vart lite sena.  kom till skolan och hade hela dagen frisör. gjorde klart min jävla svin snygg. fick bara G men de struntar jag i. var en riktigt skön dag, + att jag tog 16.55 tåget hem ist för 17.44 så pappa hämtade mig i avesta och så väntade vi på min syster som kom tio min efter mig. en snabbis hem och sen iväg till mina kusiner eftersom min kusin fyllde 20 år. så vi var där och käka lite och kollade på idol sen så åkte vi hem. 
Sen så kom Christopher till mig och sen så hände de väl inte så mkt den dagen.



Lördag: Christopher åkte hem för han hade match. så jag var hemma och försökte baka peppar kakor, men de vart bara 1 & ½ plåt, sen tröttna jag ur, inte så kul att göra de själv och när jag känner att de luktar bränt så hade jag gjort väl ugnade kakor... pappa vart jätte arg för de luktade verkligen bränt i hela huset. 
Sen åkte jag till säter och träffade Lovisa, Terese och Jen, kul att träffa dom har inte träffat Loda & Jen på jätte länge. så vi myste och kollade på film åkte jag hem till C och kollade tv och sen när vi skulle sova så kollade vi på paranormal activity kanske inte var så bra att se den, var den läskigaste film jag sett! Men den kan jag itne prata om nu, för jag är själv hemma så vi går över till

Söndag: Jag & Christopher åkte hem till mig och pakade pepparkakor med familjen de var mysigt, man måste göra de med folk annars är de inte lika kul, så de vart många plåtar, icke brända denna gång. så vi myste med glögg och pepparkakor framför tv och kollade på vem kan slå filip och fredrik.
Sen så packade jag en fet jävla resväska som jag skulle ta med mig till stholm.
Gjorde inte så mkt mera än att mysa med min älskling hela kvällen.

Måndag: kl ringde 5 på morgonen fick bara sova typ 3 timmar, men de funka.  kunde sova på tåget ner till stholm.
Jag tog ett så pass tidigt tåg från Dalarna att jag hann åka hem till Sofie och sova i 2 timmar innan jag skulle till skolan för att ha materialkunskap.  Jobbade riktigt bra! vart klar med allt, och imorgon så har jag permanentprov men de kommer gå bra känner jag.
    kom hem för typ 3 timmar sen. och jag är själv hemma hos sofie för hon skulle till Andreas och martina till täby, så nu sitter jag hemma och är ganska rädd, eller nej skit rädd! eftersom jag och C såg den dära filmen.. fan skulle aldrig sett den! ahha så nu sitter jag och läser bloggar och försöker få tönkar på annat. och så hittade jag ett youtube klipp på martins blogg som jag lyssar om & om & om & om på!



den fasnar verkligen ! sugen på fest, inte festat på länge känns de som !
men nu väntar duschen,

jävlar första gången jag skrivit så långt inlägg :o
och föresten så glömde jag säga till christopher att fixa youtube åt mig

Kommentarer
Postat av: Julililia

HAHA snögga bilder! ;D

2009-12-01 @ 19:36:47
URL: http://lialittke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0