:' c

hejsan,
kom hem igår kväll, fick skjus hem av mamma och pappa eftersom jag hade utväcklings samtal igår, de gick väl bra, förutom att jag hade ig i 2 ämnen.. men de håller jag på att fixa nu!
  igår så var vi också ner och hämtade kläder i lägenheten.. sorgligt. har en fet jävla klump i halsen både nu och när vi  var där nere och hämtade kläder. kunde inte förstå att de skulle sluta så hära.. jag minns när vi flyttade dit, vi hade så sjukt kul! var uppe hos christian och kollade på film och busade, gick på bio, gick ut och åt, allt! han var och är en otroligt bra vän, han vart som en bror för oss, iaf för mig. och nu, nej fy fan, detta är riktgit jobbit! :'c  
    när vi höll på att packa in i bilen igår så såg vi att han var hemma, så mamma sa att hon skulle gå in och prata med han lite, så alla följde med. kunde inte hålla tillbaka tårarna, de var rikgtit jobbit, kramade om han, och då forsade tårarna riktigt odentligt.. så lessen har jag inte vart på länge! bara när jag tänker på allt som har hänt så brister de, håller de inne så gott de går försöker att vara stark, men de går inte i längden. 


jag minns tillbaka och tänker på allt vi har gjort tillsammans vi 4a, vi hade de bra, otroligt bra. och jag hoppas på att allt detta som hänt har lärt oss en läxa. okej?
jag älskar er, jag vill krama om er och säga att allt är okej, men de är svårt när man är lessen.

jag älskar er martina jennie & christian <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0