äckligt

igår kväll så kom christopher till mig efter att han hade vart i leksand och spelat hockey.
men de vart en ganska tidig morgon, halft. jag & christopher kom inte upp i tid, eftersom jag och lovisa hade kommit överens om att att vara vid macken i kyrkbyn halv tolv. och de var då vi åkte, okej vart kanske lite senare också, stackarn fick stå och vänta i 15 min i de äckliga vädret!
 när vi var på pälarn så hittade lovisa en sån dära spelare för elpi skivor. och jag hittade tre filmer, haha. jag brukar verkligen inte vara på "loppis" men de var faktist ganska kul. de lukta inte lika konstigt som de brukar göra på andra ställen. så de blir en film kväll ikväll med chips och godis.  
 nu måste jag kolla vidare på paris new best friend.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0