nytt inlägg

svenska lektionerna är inte min bästa sida, vilka är igentligen Hjalmar Söderberg och Per Anders Fogelström?

Ditt namn? Lina
Födelseår? 1992
Hur lång är du? 169
Spelar du något instrument? nej
Dina första tankar när du vaknar? vet inte
Är du hungrig? nej
Vart befinner du dig just nu? i klass rummet
Biter du på naglarna? när jag har tråkigt så biter /river jag.
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? vit
Vad är du bra på?  hum, vet inte
Har du några husdjur? melwin
Är du singel? nej
Vem är snyggast? just nu, carmen !
Vem vet mest om dig? lovisa tror jag
Vad vill du ha just nu? lördag
Ditt mål i livet? bli rik
Rädd för? spöken
Har du körkort? nej
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? vet inte
Pepsi eller Coca cola? spelar nog ingen roll
McDonalds eller Burgerking? donken
Sjunger du? när jag är ensam
Vad har du för skostorlek? 38-39
Vill du gifta dig? kanske
Kommer du överens med dina föräldrar? ja
Din hårfärg? ljus brun med slingor
Skorna du hade på dig idag? vita tygskor
Grönan eller Liseberg?  vet inte
Vad sover du i? trosor
Kläder du har på dig? jeans och t-shirt
Favoritårstid? Sommar
Favoritmat och dryck? det är beroende på humör
Hur svarar du i telefonen hemma? hej de är lina
Hur svarar du i mobilen? hallå/hej
Sov du ensam inatt? ja
Vad gjorde du kl 08 imorse? fixade mig till skolan
Vad gjorde du för 15 min sedan? satt här
Vad var det senaste någon sa till dig? kommer inte ihåg, de är många som prata med mig ;)
Druckit idag? mjölk
Vad är det för väder hos dig nu? molnigt
Godaste glassmaken? daimvanilj
Sover du tungt? ibland
Drömmer du mardrömmar? ibland
Favoritgodis? vet inte
Hur många kuddar sover du med? 2
Saknar du någon nu? ja
Vill du ha barn? inte nu kanske
Längtar du till din nästa födelsedag? den är imon !!
Är du snäll? klart
Är du blyg? ja
Tycker du att du har fin dialekt?  jora
Är du modig? nja
Har du använt någon hårprodukt idag? hårspray
Har du bråkat med någon idag? nej
Vad har du för planer till helgen? vara med christopher, familjen och mina vänner :)
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 18
Är du sugen på något nu? att åka till dalarna
Är 50 cent bra? nej
Brukar du bada i sjöar om somrarna? jo
En bra film? lilla sjöjungfrun
Vem får en kram? va
Vem får en puss? va

Kommentarer
Postat av: Storasyster Jenny

Min favoritfilm är också Lilla sjöjungfrun! Hahahahahaha

2009-03-22 @ 17:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0