i know what i want

martin säger att jag ska blogga nu så jag gör väl de.

var faktist skönt att komma hit i söndags, och en skön tisdag var de med, florist teknik hela dagen med Sara. Sen åkte jag och Sanne till täby och kika lite köpte mig ett par till skor från hm, men i en annan färg, vit. så fynda jag lite annat smått och gott.
 sen när jag var påväg hem och sagt hejdå till Sanne och satt mig på roslagsbanan, efter kanske 3-4 stationer så ändra jag mig, för vi hade pratat om att jag skulle följa med Sanne hem. Så jag hoppa av tåget och hoppa på de mot stan igen. så var med henne på kvällen sen åkte jag hem.
igår så åkte jag och Nathalie till stan och ät sushi och gick runt på stan lite. köpte en fin sommar tröja/tunika. vill verkligen ha sommar!
idag fick jag vår känslor solen börjar värma, har små blommor på gården. och så köpte jag och Jennie blommfrön när vi var i centrum och skulle sola med Nathalie :) skön dag,  sluta kl 11 sen till centrum och sola sen hem och färga håret, så nu sitter jag med h¨rinpackning i håret och jag och Jennie har nyss ätit nöttkött med potatis, gott  :) och nu ska vi baka kladdkaka !





vill ha den 13de nu, party

Kommentarer
Postat av: Martin Åberg

"köpte mig ett par till skor från hm, men i en annan färg, vit."



Slask i dessa tider Lina! Spara skorna till våren ;)

2009-03-06 @ 22:31:29
Postat av: Lina

men martin, vi har blommor på gården!

de är vår vid lägenheten :)

2009-03-07 @ 17:23:00
URL: http://linalinneaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0