fredag den 13.

började med att vi gick till skolan och sedan åkte vi till tåget.
jag, sanne och jennie fixade oss på tåget för vi skulle åka direkt till falun på för fest hos Lovisa och sedan till sbn. förfesten var skoj ! :D senare på kvällskvisten fick vi skjus till sbn. orkar inte berätta så mkt om kvällen. bara att vi fick stå där i EVIGHETER utan att komma in, nejfyfan pengarna tillbaka ! vi stod min i kön i 3-4 timmar. och frös ihjäl !
men den skönaste kommentaren var av erik. "nej jag var och tog en big mac" hahahahh ! de var de bästa . :) 
på lördag morgon så var inte min mage i de bästa skiket. så jag tvinga med sanne ner till toan några gånger. :D
sen åkte vi med 2 tåget hem till stholm :)  och bara tog de lungt jag och jennie.

och inatt så sov nathalie och elin hos oss. Elin låg på mitt golv och sov och pratade i sömnen. haha sjukaste , vaknade och hörde att hon säger "jenny nej man asså jag mera Jennie!" haha oj vad jag skratta!
men iaf, jag och elin åkte till stan och bytte tunnelbana och buss och skit tills vi kom till en interflorabutik som vi skulle hjälpa till i.  det var skoj ! :)  mkt choklad vart de för mig och elins del . men gott var de iaf ;D

och nu har jag, jennie och martina ätit mat.  fiskpinnar och mos är så mätt så jag tror jag ska spy, min mage är upsvälld som en jäkla bula ! sjukt, men nu måste jag kolla på "familjen annorlund".



förresten så fyllde min syster år igår, 25 år  ! ojojoj.
och jag fyller år om 5 dar
och elin 8 dar
alla på sammagång  ! :)

Grattis igen Jenny ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0