tråki

13 HAR DU
Ett förhållande: ja
En bästa vän: Ja, många.
Haft ett seriöst förhållande: nu
Dejtat en av dina bästa kompisar: nja nej det kan jag inte påstå
Blivit kär vid första ögonkastet: nix
Fått ditt hjärta krossat: nja
Haft ett one night stand: aa
Skrikit åt en lärare: ja
Kysst någon och sedan ångrat dig: hum
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: tyvärr
Några smycken som kostat över 1000 kr: det tror jag inte
Snusat: ja
Rökt: ja

11 DAGENS:
Klädsel: leggings , tjocktröja
Frisyr: en lilla my med hårinpacknign i
Vill ha: pengar och långt hår
Låt: leona lewis - forgive me
Drog: skratt !
Saknad: sommar, vackert utseende, mina vänner och pojkvän !
Sjukaste: jennie är sjuk på riktigt , förkyld
Köp: nått ornödigt
Godis: nothing !
Attityd: ingen är för trött
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: syngg morronfrilla lina !

10 FÖRSTA
Vän: Frida
Bil: en plast bil när jag var typ 4a, som jag mecka med ;)
Kärlek: asså, när jag var liten var jag kär i min granne
Husdjur: Ludde kanin
Semester: vet inte , legoland ?
Jobb: gills sommar jobb?
Köpta skivan: nån Britney spers 
Piercing: navel,  lr öron
Konsert: ingen
Fylla: på en ålands båt tror jag

10 SENASTE

Personen som sms:ade dig: christopher
Personen som du kramade: jen
Personen som ringde dig:  mamma
Personen som du ringde: christopher
Personen du sa 'jag älskar dig' till:  vet inte
Alkoholdrycken: cider
Bilfärd: till tåget i söndags
Filmen du såg: blon and blonder lr nått
Gången du grät: vet int
Måltiden: macka

9 SKULLE DU
Våga hoppa fallskärm: nej
Våga hoppa bungyjump: nej
Dejta något med väldigt mycket tatueringar: ja 
Kalla dig själv lycklig: jo
Kunna gråta över en kille: ja 
Kunna gråta över en tjej:  ja
Ljuga för någon: redan gjort
Kunna springa 50mil: lätt ;)

8 VAD
Gör du just nu: pratar med mina sambos
Ska du göra imorrn: gå i skol och åka hem och vara med c !
Säger du till dig själv när allt känns svårt: vet inte
Har du med dig in på bion: ingen spec
Är det för färg på dina byxor: har inga nu
Är det för väder hos dig just nu: mörkt
Är det första du lägger märke till hos de motsatta könet: kroppen kläderna ansiktet håret typ
Skulle du göra om du vann på lotto: dra till värmen

7 SAKER DU HAR PÅ DIG strumpor, trosor, leggings, tröja, piercing, nagelack ,hår

6 BLANDAT
Är du blyg inför de motsatta könet: jo ibland
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 17
Har någon berättat en hemlighet för dig denhär veckan: ja
Använder du huvtröjor: händer
Vill du just nu ha något piercingar eller tatueringar: ja tack piercing och tato !
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: båda

5 VAL

Solnedgång eller soluppgång: vet inte
Sommar eller vinter: sommar
Vilken ålder har varit bäst hittills: vadå?
Sova på sida, mage eller rygg: sida
Kramar eller kyssar: båda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0