tisdag

denna dag har vart kanon tycker jag, först skolan hade bara en lektion, floristteknik. sen åkte jag och jennie hem och tog en macka och sen gick/jogga vi ner till centrum där Sanne och Nathalie väntade på oss för vi skulle sola. så vi solade och sen gick jag och jen och handlade lite mat och sen roslagsbanan tillbaka.
När vi kom hem så gick vi ut och gjorde en hinderbana så var vi ute och sprang den.
sen lagade jag mat och så har vi vart ute och gått efter det.  och snart ska nog jag och jen färga håret,  undrar om jag vågar färga lite ljusa slingor, fast nu har jag ju redan köpt färgen så  jag måste ju använda den.  men jag köpte brun färg ifall att det inte blir bra :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0