skräckkväll

igår kom frida till mig och så kollade  vi på skräckfilm och grillade korv i öppna spisen. :)
vi började iaf kolla på  en tecknad film, mjukstart :p Igor tror jag den heter. gullig film, haha. sen gick vi ner och grilla korv och kollade lite på let's dance . sen gick vi upp och kollade på skräckisar, kommer inte ihåg vad dom heter men läskiga var dom iaf! Frida våga inte gå hem när vi kollat klart på dom så vi hämtade madrassasen i källaren sen la vi oss.
var snäll och gedde frida sängen så jag tog madrassen på golvet haha :)
och nu sitter jag och kollar på mtv. skönt att vara hemma. och idag ska jag vara med christopher :)

nästa vecka är de sista veckan jag är i skolan i februari, 2 veckors apu och sen sport lov ! sköntskönt !

13 HAR DU
Ett förhållande: ja
En bästa vän: flera, men endel mera
Haft ett seriöst förhållande: nu
Dejtat en av dina bästa kompisar: kan jag inte påstår
Blivit kär vid första ögonkastet: nix
Fått ditt hjärta krossat: nja
Haft ett one night stand: ja
Skrikit åt en lärare: ja
Kysst någon och sedan ångrat dig: nja
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: förut
Några smycken som kostat över 1000 kr: det kan jag inte tro
Snusat: ja
Rökt: ja

11 DAGENS:
Klädsel: mjukis
Frisyr: ruffs med 2 flätor på sidorna och en i luggen
Vill ha: pengar och sommar
Låt: ingen
Drog: inget
Saknad: vännerna och pojkvänen
Sjukaste: ch just nu, (hyresvärden)
Köp: inget
Godis: zoo klubba
Attityd: trött
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: hur sov jag inatt ?

10 FÖRSTA
Vän: Petra
Bil: 0
Kärlek: i lekis va?
Husdjur: ludde kanin
Semester: kommer inte ihåg
Jobb: vet inte
Köpta skivan: vet inte
Piercing: navel
Konsert: rixfm om det räknas :p
Fylla: kanske i slutet av 6an.

10 SENASTE

Personen som sms:ade dig: christopher
Personen som du kramade: mamma
Personen som ringde dig: jenny
Personen som du ringde: christopher
Personen du sa 'jag älskar dig' till: christopher
Alkoholdrycken: vin
Bilfärd: ïgår när mamma hämta mig vid tåget
Filmen du såg: nån skräckis
Gången du grät: typ 2 veckor sen
Måltiden: zoo klubba

9 SKULLE DU
Våga hoppa fallskärm: nej
Våga hoppa bungyjump: nej
Dejta något med väldigt mycket tatueringar: ja
Kalla dig själv lycklig: jora
Kunna gråta över en kille: ja
Kunna gråta över en tjej: ja
Ljuga för någon:  om det skulle behövas
Kunna springa 50mil: nej men 100 !

8 VAD
Gör du just nu: kollar på tv
Ska du göra imorrn:  packa och åka till stholm
Säger du till dig själv när allt känns svårt: vet inte
Har du med dig in på bion: biljetten
Är det för färg på dina byxor: black
Är det för väder hos dig just nu: snöit
Är det första du lägger märke till hos de motsatta könet: jag vet inte, ansiktet ?
Skulle du göra om du vann på lotto: vet inte köpa saker

7 SAKER DU HAR PÅ DIG
bh
trosor
munktröja
byxor
piercing
hår
hårsnoddar
6 BLANDAT
Är du blyg inför de motsatta könet: jo
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 17
Har någon berättat en hemlighet för dig denhär veckan: nej
Använder du huvtröjor: ibland
Vill du just nu ha något piercingar eller tatueringar: tatuering
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: fördet mästa båda

5 VAL

Solnedgång eller soluppgång: vet inte
Sommar eller vinter: sommar
Vilken ålder har varit bäst hittills: vet inte
Sova på sida, mage eller rygg: sida, rygg
Kramar eller kyssar: båda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0