örebro och nyår , 5 av 5 toast !

detta kan ha vart det bästa nyår ever !

dagen före nyår så åkte jag anna och lovisa ner till örebro till annas lägenhet som var super fin ! :) vi gick till ica och handla chips morötter och dip, sen hem till anna och göra lite mat sen bara mysa resten av kvällen. super mys ! :)
nyårs morgon så fixa vi till oss och gick ner till stan, vi började med att käka "frukost" på kina muren, mumms ! inte för att jag fick i mig så mkt menmen , gott iaf. :) sen gick vi på stan tills affärena stängde, hittade en ny nyårsklänning, även fast dragkedjan var trasig så klänningen åkte ner dåochdå under kvällen haha ! men va fan, what ever ;)
vi fixa till oss för den stora kvällen sen så gick vi hem till ellen, kall dit resa kan jag säga! fy tusan, men när vi väl kom dit så började vi små dricka lite sen käka vi mat, gott gott taack !  sen var vi där och spela nått tvspel med hennes vänner. :) när det började närma sig 12 slaget så tog vi på oss skorna och gick till stan, trodde inte det skulle vara så mkt folk där . :o  haha lovisa gjorde årets sista och bästa kommentar där ! det kom en man ... skriver det så hära
mystiska mannen ; can i get a lie tonight ? (lr nått sånt)
lovisa ; no no no , no bags tonight !
jag ; HAHAHAHA !
haha lovisa är klockren ! nejnej inga väskor ikväll inte lovisa ;)

men sen fixade ellen efterfest till oss, så vi gick ner  till buss/tågstationen så ser vi att nästa buss gick om typ 30 min lr  nått så vi tänkte att vi skulle gå dit, men det var ingen höjdare, så vi gick till närmsta buss plats där vi väntade,  sen så hade vi nån kille som följde efter oss, fatta inte vad han kom ifrån ? :s och så följde han med på efeterfesten, då var det ju bara för mkt ! :p idiot.  men sen komvi till efter festen iaf :)  inte så dåligt hus att ha fest i tycker jag :D små snacka med folk där,  kaaaaaaanon sköna människor ! :) tiden gick så kusligt fort där, times fly, when times good !
finns så mkt att skvia om kvällen men kanske inte minns allt , men jag minns iaf att jag nog en mintu, och det var inte så bra för min mage, så jag spendera typ 1 timme på toan och kräktes, haha martin tog iaf hand om mig, haah ! fy fan tror jag somnade lite på toan med, har iaf en minneslucka där.. i don't like that ! usch och fy.   men  hela kvällen var verkligen kanon bra !   sen på morgonen så åkte vi hem med 6 bussen till anna, haha härlig gubbe som stod och vänta på bussen med oss, nej fy fan ! han snacka att han skulle till Berit lr vad fan det var, så jag stod och skaka och mumladae massa dumma ord till han, haah sen när vi väl kommit på bussen så satt vi oss och sen när det var kasnke en station kvar, tror ni inte jag spyr på bussen då lr ! HAHA !  anna lovisa och ellen bara nejnejnejne lina , kom kom !  när jag tog ett steg ut från bussen så kom det upp igen, och så kom det på min sko !   fy fan haha, men jag tyckte iaf att det  fick 4a av 5 toast ;) haha ! det var det första jag fick ur mig när jag spytt på min sko, måste göra det tråkiga till det lite roligare ;D right ?   men sen så gick vi iaf hem till anna och la oss och sov. då var kl 7 typ .  så  vi hade festat i 13 timmar ! ;)
heja oss ! 


detta nyår testade jag att festa 13 timmar, det viktigaste är att ha kul och ge allt !
kanon bra , det får 5 av 5 toast !  (y)

när vi vaknat kl halv 1 så mådde jag faktist ganska bra, men baksmällen kom senare , jag lovar. fy fan, var sängliggandes nästan hela dan, inte så skoj , men när jag hade fått i min 2 morätter sdå mådde jag kanske lite bättre. Men humöret var inte på topp när vi skulle käka pizza, vi väntade 1  timme på vårt jälva käk, och hon var ju inte specielt trevlig, den dära kasörskan haha men efeter 1 timme av lite humörsvänglningar så fick vi vår mat och sen bar det i väg till annas lägehet och käka, och sen packa med sig alla saker och sen till tåget.  
bil vägen hem vart inte så skoj, annelie kom och hämta oss, och det var fel på bilen, så det var ingen värme och så fick pappa komma och boxera hem oss, pappa är vår hjälte ! ;)   sen hem och sova , sov till kl 2 i dag, sjukt skönt !
och nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik.
och nu kom petra , så nu sitter hon i soffan min , så nu ska vi väl gå ner till våra föräldrar och käka middag.

heey
det kommer bilder senare, har inte fått några än. 


 + att jag saknar min christopher ! <3


Kommentarer
Postat av: marra

god fortsättning

2009-01-02 @ 19:14:06
URL: http://decontractor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0