mixro = eld

nyss kollat klart på andra avenyn, det är ju så sjukt spännande så det inte är sant ! :o
och innan andra avenyn hade börjat tänkte vi popa lite popcorn i micron, och vår micro har krånglat lite, lr det har ju typ blixtrat och så har det blivit bränt i den. men nu idag trodde vi att den funkade, och när jag kommer in i köket så känner jag att det luktar typ ,  plast. så då gick jag till micron och öppnade luckan så ser jag att det brinner i micron ! fy fan fick en chook ! men drog ur sladden sen typ skrek jag att det brann till jennie och martina som satt i soffan och kollade på tv. så jag kuta upp till ch med mjukis byxor och sporttopp och ropa, att det brann i micron, men spring då christian  ! :p sen så sket vi i micron och kolla på andra avenyn ist.
och nu har jag färgat håret oxå , tycvkte inte det syntes så mkt faktist. vart lite blonda slingor iaf, men nu tror jag ska fixa mig till sängs :)
goooodnatt !
                                                                                                                                                             jag saknar c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0