middag i hda ist

det blev att vi åkte till hedemora ist för blge, så vi åt mat på en grekresturang där. vi tog på terese öginbindel och gick runt med henne på stan, sen gick vi in och satt oss vid bordet , så prata vi med personalen att dom skulle komma med typ en glass eller nått med ett tomtebloss i senare under middagen, så dom gjorde det. haha :)   tack för en trevlig middag och grattis terese på 17 års dagen igen !




hur gammal är du? 16
vart bor du? skedvi och stholm
vart har du bott? här och där
är du beroende utav nånting? nej
tycker du om dej själv? kan jag inte påstå
har du växt något det här året? inte på längden men på bredden
vilket år har varit ditt bästa? ingen aning
är du öppen? nja
varför blev du ledsen senast? vet inte
är du romantisk? nej

vem
pratade du senast med? pappa
skickade sms senast? terese
kramade du senast? terese
var du på stan med sist? emma, terese, martina, martina lovisa , sofie
tycker du om? christopher


vad
heter du? lina olsson
gör du nu? ligger i min säng och försöker fixxa fram ph på min data
ska du göra i helgen? det är helg nu
har du käkat idag? resturang mat
har du på dej? strumpbyxor, tunika, stjal + under kläder och smycken
dunkar ut ur dina högtalare nu? inte ur mina högtalare, men ur datan, nån gammal goding från spice girls
skrattade du åt senast? åt  mina vänner
är du rädd för? spöken och sånt :o

har du
ont någonstans nu? ja
nån piercing? naveln
nån tatuering? nej men jag vill ha en
haft sex det senaste halvåret?  ja det har jag väl ?
blivit sviken på sistonde? nej
pussat någon idag? ja :*
gjort någon svartsjuk? kanske
haft sex med en okänd person? aa, hoppsan !
vad ska du göra nu? hämta min systers dator och föra över ph till min data


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0