hedemora - stockholm

eftermiddag .
ligger i sängen och sjunger på ted gärdestads låtar. kanon bra !  ska snart gå och fixa mig och packa grejerna som ska ner till lägenheten, orkar inte åka tåg, specielt inte om man inte har plats biljett ! åh, och så snöar det oxå piss väder. hade tänkt åka till blge och kolla på när ssik tjejerna spelarde fotbolls cup, men då måste jag stressa och det orkar jag verkligen inte !

igår åkte jag till christopher, mysigt, saknat han jätte mkt !



http://www.youtube.com/watch?v=fQH3_XASDys&feature=related

De' e' sent men när du frågar mig
Om jag har en tidtabell
Svarar jag ja' tycker de' e' synd att du måste hem ikväll
Men när du frågar mig vad sanning e'
Om jag sagt dig sanningen
Så vet jag inte för den ändrar sig och ändrar sig igen

Kom i, Kom i, Kom i min fantasi
Jag vill flyga bort med dig
Du får också plats på Jumbo Jet
Går till Disneyland med mig


Kommentarer
Postat av: Martin Åberg

ted gärdestad<3

2009-01-26 @ 13:09:10
URL: http://decontractor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0