aah, tråkigt att vara ensam hemma !

01| namn: Lina
02| smeknamn: har inget.
03| född: 920321
04| bor: Skedvi & stholm
05| flickvän/pojkvän: christopher
06| kär: ja
07| vänner: ja
08| bästa vän: mina brudar
09| underbart: det som är det 
10| jobbigt: det som är det
11| skola: John Bauer
12| klass: Fina
13| trivs du i din klass & skola: ja !
14| favoritämnen: floristteknik
15| värsta ämnet: svenska
16| har du msn/icq: msn
17| har du webcam: inte på den bärbara
18| beskriv dig själv med ett ord: trött
19| musiken: olika
20| favoritfilmer: de som jag gillar 
21| super du: haha super, jag dricker väl då och då
22| röker du: nix
23| snusar du: nix
24| tycker du om discon: såna hade man på lågstadiet
25| brukar du supa: men det heter inte supa fortfarande
26| har du nån som köper ut: antagligen
27| favoritdricka: vet inte
28| är du flörtig: nja
29| är du en player: no
30| sminkar du dig: ja
31| vad för smink använder du mest: marcara
32| tycker folk du är snygg: det vet väl inte jag
33| vet du nån som är kär i dig: ja , det hoppas jag  ;)
34| har du ett hatobjekt: kanske
35| är du en godisråtta: ibland
36| är du modig: nja
37| gillar du att prata i telefon: jora
38|har du mobil: ja
39| mobilnummer: det skriver jag väl inte här
40| livshemlighet: om jag säger det , så är det ju inte hemligt.
41| livsmål: bli rik
42| göra innan död: många saker
43| hårfrisör: hönsgård
44| klädaffär: olika
45| favoritkläder: beror på
46| hur ofta åker du till stan: till stholm stad, 2 ggr i veckan, om inte mera
47| favoritstad: hum, örebro eller stholm

dagens klädsel: leggings tunika
dagens vill ha: vet inte
dagens låt : Petter  - Logiskt
dagens saknad: säter brudarna och christopher
dagens dummaste: vet inte
dagens sjuka: lite huvuv värk
dagens roligaste: vet inte
dagens finaste: lindsey lohan
dagens humör: trött
dagens mysigaste: min säng

ett band: pass
vem ska du gifta dig med?: jag vet inte
senaste filmen du såg: phat girlz  kalas bra film !
är du seriös: ja
vad är det för veckodag idag: måndag
vad är klockan: 16:57
vad gör du nästa timme: vet inte

tio första:
första bästa kompis/kompisar: Petra
första bil: har ingen
första kärlek: lekis säkert
första husdjur: ludde kanin
första semester: oj kanske Danmark lr Italien
första praoplats: Romme Alpin i 6an
första köpta skiva: ingen aning
första riktiga kärlek: christopher
första piercing: öronen
första festivalen: rixfm tror jag

nio sista:
sista bilfärd: igår
sista filmen du såg:  phat girlz
sista ringda telefonsamtal: Christopher
sista bubbelbadet: vet inte
sista spelade cd: ingen aning
sista gången du grät: vet inte
sista måltiden: i skolan 

åtta har du nånsin:
dejtat en av dina bästa kompisar: nja nej
blivit arresterad: nejnej
blivit kär vid första ögonkastet: nej
fått ditt hjärta krossat: hum
sagt att du älskar någon utan att mena det: ja
krossat någons hjärta: nej kan jag inte tro
busringt till någon: ja
hånglat upp en apa?: haha ja varje dag !

sju saker du har på dig:
1. trosor
2. sport topp
3. tröja
4. leggings
5. smycken
6. nagelack
7. piercing


sex saker du gjort idag:
1. sovit
2. vaknat
3. kollat på tv
4. solat
5. ätit
6. gått till tåget


fyra personer du kan berätta allt för:
mina vänner

tre val:
Svart eller vit: båda
Sommar eller vinter: sommar
Choklad eller chips: båda

två känslor nu:
1. trött
2. hungrig

en sak du vill göra nu:
göra lite gröt

Kommentarer
Postat av: Victoria

Snor den ;D

2009-01-27 @ 19:03:49
URL: http://victoriaaedvardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0