ovän

var på akuten hela dagen igår, så kunde inte skriva. min mage är inte min vän just nu.
men dom hittade inte något fel på mig, men nått jälva fel måste de ju vara. kan inte äta och har fan gått ner 4 kg på mindre än en vecka, detta är ingen lek. vi får se om jag ska gå till en annnan läkare på måndag. 
men om dom på akuten inte hittade nått fel så lär väl inte läkaren heller göra de. dom var faktist förvånade för att dom inte hittade nått fel, så hon skulle ringa till mig igen på tisdag så skulle hon höra hur de är med mig då.
   men nu ska jag fixa till mig lite innan pappa kommer hem sen ska vi åka till blge och lämna in min mobil på lagning.
  hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0