dan före doppare dan

imorse var man inte lika pigg. usch, både jag och mamma grät och jag fick mig en gratis "fylla".. de var nog lika bra. verkligen skönt att ha de gjort. och nu har mamma köpt medicin för över 300:- fy fan, men slut pratat om de nu.
christopher kom till mig ett litet tag på eftermiddagen också. de var trevligt!
   jenny och john kom hem medans jag låg och tog igen mig, så jag vaknade av att dom kom in genom dörren. 

om ca 40 min är de julafton, så mysigt! nyss setat och kollat på bingolottos uppesittar kväll, men fick lov att gå och lägga mig pga av magen, som vanligt. men de var mysigt så långt de varade.
alla paket ligger under julgranen med massa rim, men än har jag hållt mig att inte kolla!
så imon kommer lite av släkten hit och äter julmiddag och kollar på Kalle anka eller Anna Anka. får se hur de blir.

 god jul allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0