skulle inte sitta fel med lite sommar

sommar och sol och man sitter & glor.


snart är de fotbolls träning, måste gå på den eftersom jag inte gick på den igår. har träningsverk sen i tisdags. hahah, fy fan kass lina. snart går jag hon nog av . tränigsverken spänner !
idag kom petra till mig över dagen, trevlig människa de där. gjorde wook och kyckling med ris. (y)

nu sitter jag och tränar min vackra sångröst igen,
sommar och denna låt med lite alkohol i kroppen, nej usch de skulle vara för bra..

Nu är den här så hoppa till takten
tänk på att hålla ögon kontakten
Alla är glada fest hela natten
så sitt inte hemma på aftonbladschatten


ska fixa mig för träningen nu, tjohejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0