woooho

sho sha shenare sha !
igår var vi uppe hos christian och kollade på idol och efterlyst och så spelade vi biljad. roligt ! han hade as fint i sitt hus ! 
och sen när vi hade kommit ner till oss så skulle jag hoppa in i ducshen . så stod jag i ducshen så kollade jag snabbt på väggen så såg jag nått mörkt  och så kollade jag lite närmare så var det en SKIT STOR SPINDEL ! fy fan vikkan och martina stog där inne oxå men jag fick inte framm nå ord jag tog handduken och sprang och skrek ! fy fan vad rädd jag var ! så kom c.h (christian alltså)  och tog bort den, haha jag och jen kutade in till hennes rum och stod i ett hörn och var skit rädda. haha! så kom c.h in i rummet med spindeln klättrandes på sig . 
sen när c.h hade tagit bort spindeln så kom han ner med en död spindel och la den i mini säng .    fy fan !  hahah  , skrajset .
men nu måste jag fixa tvätten och jag och jen ska klippa gräsmattan .  och så säger jag lycka till till 93orna som har åkt till tyrreland ! KÖP HEM VETTJA ! ;) haaaha !
och idag så hade vi temadag med florist 2or & 3or . det var skoj!  sen gick vi 5 km.    skööönt ! 
 




haha nu kommer jag inte kunna kolla på min blogg längre, måste hålla handen för bilden . det var typ en sån vi hade i badrummet .
/ l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0