veckan

Fredag : på fredagen gjorde jag inte så mkt , satt på tåget hem, sen hämtade pappa mig i hedemora  halv 8. När jag kom hem kollade jag på film med C. skojskoj. sen gjorde jag inte så mkt .
Lördag : på lördagen fick jag skjus ner till fotbolls planen och kollade på ssik's sista match, kanon match ! tappade räkningn för det rullade in så många mål för oss ! kanon avslutning , bra gjort tjejer !
sen åkte jag till falun på insparken, var igentligen meningen att jag skulle gå in men så vart det inte .
jag gick fört till lovisa och där var anna och lovisas vänner från klassen.  vi tänkte ta bussen dit insparken var, men såklart  missade vi den ! så himla typist, så vi fick lov att gå vägen till tågstationen där det var. jobbit men det funka haha ! sen hände det väl inte så mkt den kvällen . men det var då skoj iaf ! 
Söndag : söndagen gick till att jag vaknade typ vid halv 12, sen packa och sen till tåget.
Måndag : fy fan på jumpan spelade vi fresby- (stavning?) golf såååå jäkla jobbit ! gick runt på ett jävla berg i flera timmar!  + att jag fick en fluga i halsen som gjorde att jag spydde ... nästan.
Tisdag : idag slutade vi halv 12 lr 1 . skönt att sluta tidigt !  shit vilken sommar väder det är nu alltså ! ojojoj !  vi tog några "sommar" bilder nu när det var som sommar  haha . 

haaaj 


 / l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0