päron

Idag kom våra päron ner och så kom jen och martinas pojkvänner ner .
Jag och Jen åkte ner till centrum för att köpa nått till jennies pappa, så det var en trisslott och så tog vi blommor från en rabbat.  haha!   när päronen och pojkvännerna kommit så gick jag till Sandra och så åkte vi till willy's och handla sen åkte vi hem hit och så gjorde jag och sandra kladdkaka, så såg vi att vi inte hade ägg så vi fick lov att gå upp till christian och fråga om han hade ägg . haha så vi gick upp till han och så fick vi 2 ägg .  kladdkakan vart väldigt god iaf ! :D

och nu kanske det inte blir fest . jävla bööööööööög ! jag som var så jävla sugen på det  ! jävla skitskitskitskit ! ÅH -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0