negerboll

måndag, ny vecka . :) tog tåger ner till stockholm igår , skönt att komma till rätta ;D
fy fan på tunnelbanan såg jag en kille med vääääääääärlidens längsta naglar,  usch . jag skojar inte om dom var 3-4 cm !  varje gång jag ser killar med långa naglar så tänker jag på det anna sa när hon var nere i Thailand , att dom använde lillfingernageln att torka upp det sista ur fjärt ringen . Nej usch jag fick en rysnign i hela kroppen när jag såg det . :p och när jag kom till lägenheten så hade Jennie lagat mat . jätte gott !
Och idag på skolan ha vi fått göra höga bordsdekorationer i oasis . kul ! :)  Och på jumpan fick spela frecby . så jäkla kul ! :)
Jen och jag kom nyss hem från stan, vi tog bussen dit en snabbis, för att kolla hur mkt pengar vi hade kvar. 
Och nu ska jag hämta en nergerboll ! onyttig som vanligt, men jag och Jen ska göra tränings pass ikväll igen ;D


lyssna på låten , så jäkla härlig !
+ att jag vill ha fest nu nu nu nu nu !!
http://www.youtube.com/watch?v=4VB2Igbogsw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0