nana .

nu är jag i lägenheten igen, skönt . men det var skönt att komma hem i helgen också, trevlig fest i lördags ! tack och bock . 
jag kom nyss hem från mataffären, vi hade nästan inget i skafferit lr kylen . men jen  & martina är och handlar lite mera .  fick så jäkla huvudverk så jag fick lov att cykla hem . så nu sitter jag här i soffan och lyssnar på Pink - so what , omomomom igen , så sjukt bra låt ! 
kul i skolan idag, vi snittade blommor och gjorde buketter, skoj ! 
nej fy tusan för sjuka ! vill itne bli sjuk nu  , usch ! 
fy fan jen är rik nu ! så jäkla avensjuk , 32 tusen för sina ärr på benet ! SJUKT ! 
haha i morse fick martina en tvestjärt i byxan, hon var så rädd att hon skaka , stackars flicka  , haha !

nu vill jag att mina sambos ska komma hem så vi kan laga mat, sjukt hungrig, och så måste jag skriva nått till min idrotts lärare . på tal om idrott , idag på idrotten fick jag en främmande pojk i knät, vi skulle göra en namn lek som gick ut på att man skulle vara en "ikea vara" jag var "Lina bord" och Linus var "Linus lampa"  och då skulle lampan vara på bordet , jag kan ju säga att det var lite pinsamt ..  haha !
nu ska vi laga mat .
lyssna på denna länk   http://www.youtube.com/watch?v=wJY_GVL_8vw
tack för mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0