hopphopp

idag höll jag inte på att kunna gå upp, så himla trött . men sen gick jag upp och satt mig i soffan och åt frulle och kolla på barnprogram.   jag och jen hade tänkt ta bussen till skolan idag, för vi skulle åka till stan efter  skolan. men så missa vid bussen ! så jävla typist, så vi fick cykla till skolan och så kom vi typ 10 min försent.  Så när vi skulle hem så cyklade jag och sandra brevid varandra, så fasnade hon i mitt styre så jag fick , bokstavligen hoppa ner i diket .  hha , i ett djupt dike med högt gräs . haha . men jag och jennie åkte till stholm så jag hittade 2 tröjor  och så köpte jag hårkontroll, så mitt hår kanske blir bra :p , så fruktansvärt slitet !   .  gud i on är det skolfoto och jag  vet inte vilka kläder lr hur jag ska ha håret imon.  men nu måste jag kolla på "främande fågel" på 4an .


ha det kalas , tjohooo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0