christian

HAHA ! ojojoj ni kan inte fatta hur rädda vi var nyss ! OH SHIT !  vi satt och kolla på youtube och sjöng med på "fån't jag en körv", och massa andra låtar, hur högt som helst så hade vi fönstret uppet i vardagsrummet, så öppnade och stängdes det två ggr. så vart vi skit rädda, för vi hade pratat om spöken och sånt förut, och så hör vi hur det knackar på dörren! Jag, Sandra och Martina fatta inte först, för det hade aldrig knackat på våran dörr föut, så vi skrek och kutade in till köket och ställde oss in till mitt rum, och så säger vi, men vi måste ju öppna dörren, men ingen av oss vågade det, så vi ropade på Jennie som låg och halv sov på sitt rum. Så kom Jennie gåendes helt lungt in till mitt rum, så säger vi att det har knackat på dörren. Och då blir Jennie också jätte rädd. Så hör vi hur det knackar en gång till! så Alla fyra kutar in till toan och  låster dörren och stänger toa fönstret om också var uppet. fort som satan ! Men sen så tog vi mod till oss och gick och öppnade dörren, Jennie och Sandra förs, sen jag och Martina som höll i varandra längst bak . Haha , sen när vi öppnade dörren så står Christian där och säger ; gud vad fint ni sjunger, haha då kunde vi inte hålla oss längre, vi började skratta lite generat. Så står vi där och pratar lite, haha så säger  Christian ; Ja när jag kom ut genom duschen så hör jag nått om nån korv. haha !  Så skrattar han när vi säger att vi sprang in på toan och låste dörren. Det  var ju lite smått pinsamt. haha!  ojojoj . Christian tycker iaf att vi är roliga . ^^  men nu ska jag nog sova lite efter allt detta skrattande . :) 

Godnatt alla !
http://www.youtube.com/watch?v=p1MfXTdEzL4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0