bästa dagen i mitt liv

omg,  jag kan inte fatta !    igår kväll var jag inne på carolina gynnings blogg och tänkte :  åh tänk om jag kunde träffa henne, det skulle vara helt underbart ! För jag älskar henne verkligen.
så när vi sitter på tåget hem till dalarna , tror ni inte carolina kommer in genom dörren in till biston då lr !? HEEEEEEEELT SJUKT ! jag fatta inte först. så när jag hade tagit mod till mig gick jag och sandra fram till carolina och tog kort på oss. haha var sjukt nervös, det enda jag fick fram var, oh härregud jag läser din blogg varje dag .       haha :D när vi satt oss vid bordet igen så gick carolina för bli och sa : hejdå tjejer ha det bra !         ojojoj . de orden glömmer jag inte i första taget ! fy fan säger jag bara , det är sjukt . jag skaka som ett asplöv och jag fatta inte nånting , satt bara och stirra rakt fram , martina och sandra fick ingen kontakt med mig , det är helt sjukt ju ! min dröm har gått i uppfyllese säger jag bara ! :o       <3  gå in på hennes sida http://www.gynning.net/ lr hennes blogg http://blogg.stureplan.se/gynning/ .

carolina är ju så sjukt jävla snygg ! älskade kvinna, jag vill vara som dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0