vackra höstdag !

god eftermiddag !
idag har det  vart en väldigt skön dag ! jag och jen slutade halv 12, så vi käkade sen åkte hem med  våra kransar som vi gjort i skolan,  så min krans hänger på våran dörr,  så ska vi fråga c.h om han vill ha en . + våra hårsmycken vi gjorde i blommor. det  var kanon kul, fast dom ska inte han ha . haha ^^
så när vi kom hem så vilade vi lite, jag fick lov att sova ett tag, sen gick vi ut och gick en mysig höstpromenad till havet. Skitmysigt ! vi gick till ett bad, där var det klippor, jätte fin verkligen .
  vi tog några bilder också .





jag och jen gjorde även en liten bordsdekoration till lägenheten



nu ska jag städa rummet och greja lite.  :)
Godkväll vackra dag !


l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0