snart spökedag

lördag : jag åkte till emmak typ vid halv 6 och var med henne till kvällen sen åkte jag hem och sov.
söndag : jag, mamma & pappa åkte till blge för att mamma skulle köpa skor och pappa en ny jacka. bra att dom hade mig med sig, jag bestämde vad mamma skulle ha för skor och vad för jacka pappa skulle köpa. vad skulle dom göra utan mig ? (a)
jenny kom med tåget från örebro så jag och pappa hämtade henne på stationen medans mamma var kvar och letade efter lite kläder. 
sen gick jag och pappa runt och leta grejer till mig , jag skulle köpa ; floratejp, grönståltråd och en prinsesskrona. så jag gick runt med en BR påste i kupolen.
sen käkade vi på en resturang pappa mamma jenny och jag.  haha och så gjorde jag bort mig. jag skulle ta barn meny men då stod det "rekomenderas till barn upp till 12 år" så då sa jag . ; kan jag ta en barn meny fast jag inte är 12 ? då skratta han till lite och sa ;visst visst.
haha dumma mig !
sen åkte vi och hämtade Elin hos Marcus . sen åkte jag och pappa hem, övningskörde gjorde jag med.  sen åkte jag hem en snabbis och sen iväg till emma, för hon och jag skulle kolla på hockey i långshyttan. så vi kom dit och satt oss och kollade sen så kom Sandra och compani och sa hej . trevlig att träffa dom igen ! :D  efter matchen så gick vi och sa hej till lilla Christopher sen åkte hem.
sen kom Christopher till mig och kollade på film och sov. :)
måndag : vaknade tidigt, gick ner tog en Ibumetim sen upp igen och sov, sen ner igen hämta en Ibumetim.  sen sov. haha .  sen gick vi typ upp 11. lr nått .  
så hadee jag fått mitt skolkort.  asså det var ju hemskt !! :z nej jag vill inte prata om det.
sen gick vi ner och käka frukost sen kollade vi på tv och spelade lite tvspel och sen typ kvart över 4 åkte han hem, så jag gick ner till grannflickan Frida och var med henne resten av kvällen, kollade på en skräck film så jag nästan inte vågade gå hem, det var verkligen SVART så jag fick lov att låna en ficklampa av dom . spran sista biten hem, trodde det var någon bakom mig . haha ! sen käka jag och sov.
tisdag : vaknade halv ni av att Elin sa hejdå när hon skulle till jobbet, låg ett tag sen gick jag upp. gick ner kolla på tv. och nu sitter jag här och funderar om jag ska ringa till Petra , för hon jag och emmaR m.m skulle kanske käka pizza idag . :) skit länge sen jag såg Petra! :o  men nu måste jag släppa ut Melwin .      
i love you girls ! a loot
_____________

+ att jag längrat tills imon, partyyyy , ska bli kalas att träffa 93orna !



l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0