ny vecka

det första jag hör när jag vaknar är att jen säger : Lina är du vaken ? kl är 5 i 8a.   haha kul att jag hade försovit mig i mer än 1 timme  ! haha vi går ut till bussen 10 över 8 liksom så  det var bara att rusa upp och ta en snabb dusch och kasta på mig kläderna och snabb sminka mig och sätta upp håret så det såg sågolunda normalt ut. när jag och jen kommit ut från utfarten ser vi bussen åka förbi , så det var bara att spinga !  men vi hann med som tur var, då fick vi våran jumpa lektion på morron, och nu har vi slutat för vår jumpa var inställd . mkt skönt ! :)
Jen är alldelens ivrig för hon och martina ska byta rum , haha :)
imon ska vi till skansen med klassen, så jag och jen var och handlade mackor som vi ska ha som massäk . :D
och idag har jennie namnsdag, grattis till henne !  och min syster med ! :)
jag vill bara säga att jag saknar alla vänner där hemma i dalarna och den nyinflyttade flickan som bor i örebro nu förtiden! <3




jag och jen gick hem från willy's så satt vi oss vid hamnen och njöt av det fina vädret :)
sjukt skönt med  lite sol nu ! :D


nu ska jag städa och tvätta .

l


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh vilket fint kort! :D

2008-10-07 @ 13:25:50
URL: http://annarunesson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0