helgen

fredag :  fredagen var som vanligt var i skolan hade engelska och svenska, sen åka till tåget som gick 17.44 sen hemma 19.34 men försenat som vanligt så lite senare ;)  sen när jag kom hem så hade jag gjort en bukett till familjen som dom fick . på kvällen var jag bara hemma och myste med familjen .
lördag : jag åkte upp med mamma och elin till falun och köpte  1par trosor och leggings och 2 par skor. Lovisa hängde med mig hem sen, så vi fixade oss hos mig. sen på kvällen bar det av till tove i säter först, skulle dit och kröka lite först, sen åkte vi vidare till blge och gick på Broken Dreams, det var väldrigt kul tills vi typ vart "utslängda" hah bara för vi råka kasta lite mat och ha med oss dricka in på resturangen, man måste få ha lite kul iaf ! men sen gick vi där i från jag och lovisa förljde med  a-lagarna ut.  några gick på blonace men jag och Lovisa och flera gick in på S2 skojskoj må jag säga, det var verkligen en lyckad kväll ! :)  kom hem vid halv 4 tror jag . :)   sliten men glad!
söndag : kl 11 kommer mamma in och öppnar dörren och fönstret  till mig, sen ligger jag och muttrar för mig själv sne somnar jag om och sen ropar mamma kl 1 att jag ska komma ner. så jag pallrar mig upp sen beställer jag biljetter hem och packar lite och så. sen kom mormor och morfar och hälsade på, det var trevligt att se dom igen!  sen så åkte jag med tåget  16.58 från hedemora  och när vi kom till stohlm station så vi brolle och elin lanto ! ! brollr är verkligen inte att leka med ;)
när vi väl var hemma så tog vi nått att äta sen så kom c.h och hjälpte oss med  tvättmaskinen som var trasig, så nu har vi en tvättmaskin ute på gården, så nu får vi tvätta hos han tills han har köpt en ny som han kasnke skulle göra i dag . sen vart det inte så mkt mera gjort på söndagen la oss och sov.

BROLLE ! :*
'
veckobilder :
 


och idag är det min städ och tvätt dag så jag ska göra det , sen ska vi och kolla på när Martina är hårmodell, sen ska vi handla mat för veckan.
nu vet ni vad jag ska göra iaf. byeeeee !

+ att jag tycker ni ska lyssa på detta , i just loooooove it !
http://www.youtube.com/watch?v=MVYlfjIHtd4


l

Kommentarer
Postat av: lovis

du, kris på den där bilden när du gör en snyggvemin å är snyggsomvanligt å jag står å pillar me håret!! Ser ut som ja har värsta överbett som jahade innan ja fick tandställningen, så se ja ut!! TÄnk om de har åkt tillbaka?:OOOO

2008-10-13 @ 14:57:22
URL: http://lovisadahlqvist.blogspot.com
Postat av: jag

nej lovisa du har inget överbett ! du är vacker !

2008-10-13 @ 16:25:00
Postat av: TErese

ååå brolle thaa man!

2008-10-13 @ 19:31:14
URL: http://terradesign.blogg.se/
Postat av: jag

brolle is the shit ! ;D

2008-10-13 @ 20:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0