helgen är slut, det går för fort !

fredag : jag och jen tog ett tidigare tåg hem så vi kom hem ca 4 . skönt ! 
jag fick besök av emma och terese på kvällen, sjukt länge sen jag såg emma ! hon saatt det var 2 månader sen sist ! ucsh vart gråtfärdig när jag krama om henne !  sen gick vi ner till pizzan och käka , och jag lyxkades hälla up vattnet på bordet. pinsamt..  haha, men jaja måste bjuda på sig själv ! :)   när vi pallra oss hem så såg vi  på titanic, tur att jag somnade så jag slapp grina och snora ner mig som vissa andra gjorde ! HAHA fy fan när jag vakna och kolla upp så ser jag en skitsnorig Terese sitta och snyffta och så sitter Emma i sängen och tjuter som ett ånglok! haha oj vad jag skratta !  haha !
lördag :  jag vaknade med emma och terese sen så gick vi ner och käka brunch, och kolla på tv . sen åkte jag och terese och solade, skönt förutom att jag brände skinorna . haha vill nån ha tidig julskinka lr ? sen så övningskörde jag med pappa till hedemora gick rikgit bra, bara 2 motorstopp . heja mig ! sen senare på kvällen spenderade jag kvällen med Christopher kollade på nån kass film (haha förlåt), men det var skoj iaf . :)
söndag : vaknade 10 och sa hejdå till elin som skulle jobba sen duscha, beställa biljetter till Stohlm, övnignsköra till hedemora och hämta ut dom sen hem och packa och nu är mamma på väg hem och sen ska hon skjusa mig till tåget .
inte hann jag träffa anna heller , det var ju sjukt länge sen nu ! :(     veckorna går så fruktansvärt fort ! 

 l


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa, vi måste träffas!

2008-10-05 @ 20:32:18
URL: http://annarunesson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0