helgen

Fredag: tog ett tidare tåg hem, skönt ! kom hem typ vid halv 6. var meningen att jag och johanna skulle hitta på något. Men det vart ändrade planer. vart hemma kväll med mamma, pappa och elin och en tidig kväll . sjukt trött. ^^
lördag: klev upp vid halv 12 tiden, tog en ansiktsmask och hårinpackning. Sen fixa till mig och åka in till säter till Terese där hon och Emma hade gjort middag till oss. Jätte gott och mysigt! Vi pratade om vad som hänt och sen gick vi till Willy's sen tillbaka till Terese igen och satt oss i soffan och pratade igen. Sen åkte jag hem vid kanske halv 8 och åkte hem till Christopher och kollade på 2 filmer. skoj ! :)
söndag: vaknade hos Christopher, åkte hem vid halv 12. Packade, beställde biljetter till stholm och hem sen fixa till mig och åkte till tåget. jag lyxade till mig och tog 1 klass på tåget. Skön att det var tyst och lungt.  Sen t-bana och roslagen hem till lägenheten, la alla grejer på sängen i rummet. sen gick jag  upp till c.h där han och jen satt och kollade på datan. Satt där i kanske 15 min, sen ville jen ha kebeb. Så jag och jen gick ner till babbsan och tog oss en kebabtallrik. så jäkla onyttigt! inge mer mat för mig ikväll kan jag säga !  kanske ett litet tränigns pass innan jag lägger mig, kommer sova mkt bättre då :)    så efter andra avenyn så blir det nog ett litet tränigns pass. :)

lina säger: Godkväll




veckobilder.







 mornig sunshine !  haha :)


l


Kommentarer
Postat av: Terese

haha söt jennie!:D

2008-10-20 @ 19:19:54
Postat av: kungen

du kan ju inte hålla på och knäppa kort bakom ryggen på mig sådär ;) haha.

2008-10-20 @ 22:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0