dalarna i en vecka.

nu har jag inte skrivt på ett tag, har inte orkat. men ska sluta upp med att vara lat !

nu har jag äntligen höstlov ! så jädra skönt ! ska vara hemma i dalarna i 1 vecka nu, det känns bra. Då hinner jag träffa mina vänner mera! + att jag måste träffa 93orna med, det var sjukt länge sen ! och barndoms vännerna har jag inte sett på år !  så ja ska försöka träffa alla :) 

torsdag : jag och jen fick mat besök av Elin och Sanne :) det var trevlans ! men vart inte så lång varigt. jag och jen följde med Christian till akuten för han hade fått nå skit i ögat. så  vi åkte till danderyds sjukhus. sen fick vi åka vidare in till stan. så kom han ut med salva i ögat. sen när vi kom hem så städade vi lägenheten och packade. sen gick vi upp til Christian och kollade på tv. sen ner och sova och säga hejdå till Christian.
fredag : Klev upp extra tidigt för att se om jag hade packat ner allt. sen hade jen gjort frukost till mig med  tända ljus i köket, haha så sött ! :) sen åkte vi buss till skolan med all packning. sen slutade vi skolan lite tidgare så vi hann med ett tidigare tåg som gick 16.44. det var otrolugt skönt !   pappa hämtade mig på stationen . sen åkte vi ner till ica där mamma var. saknat dom, man märker hur skönt det är att bo hemma när man väl har flyttat. :' ) 
sen vart det en ganska tidig kväll för mig. när jag låg och kollade på "de tre vännerna... och Jerry" så kom syster in och sa hej. i love her !  sen somnade jag.
lördag : mamma väckte mig 10 och hade gjort frukost till mig, käka lite sen gick jag ut och släppte ut Melwin och gedde honom lite sallad. sen krattade jag och mamma upp alla löv på tomten. sen tog jag 2 ica påsar med löv som jag ska göra en krans av någon dag när vi köpt ståltråd. :) 
och så har jag lagat mat idag,  vart "het kycklig gryta" gott . och nu sitter jag här och lyssnar på Imogen Heap . :) och ska snart gå in på rummet och packa upp väskan. sen kanske jag ska vara med emma k när hon kommer hem :)



är det bara jag som saknar sommaren ?


ursäkte bilden men, det är iaf sommar där .


l

Kommentarer
Postat av: Terese

nej jag vill också ha sommar!:)

2008-10-25 @ 15:00:52
URL: http://terradesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0