snökaos mhmm!

när jag och jen kom till lägenheten i söndags så var det snökaos!  gud jag trodde inte det kunde vara så mkt snö :o !
sen kollade jag och mina sambos på andra avenyn :) sen sova. 
på måndags morgonen så fixa vi oss till skolan. och på  floristtekniken håller vi på att göra saker som vi kan sälja när det öppet hus den 4 dec. jag, sanne, felicia och julia håller på att göra en skit stor grankrans som ska hänga i entren.  :)   skoooj !
och när jag kom hem idag så julstädade och julpyntade jag, jen och martina ! så nu har vi gran och allt ! jätte mysigt ! 
och nu sitter jag här och pluggar till provet i naturkunskap imon..  tråkigt.  men när vi kommer hem imon så ska det festas !  vi är ju lediga på torsdag så tänkte vi festa nu på lillördagen :)  ska bli skoj, nästan hela klassen kommer. :)   
                 och nu är christopher på teneriffa och lever livet medans andra skottar snö..
 
men nu måste jag plugga vidare :)     
det kommer julpynts bilder senare :)

   så stor är kransen vi gör, den är inte klar där än.
   snö heeello  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0