majs

god förmiddag !
nu har jag precis gjort klart matte provet. jag tror det gick ganska bra faktist. svarade på alla utom 2 st. 
fy fan vad jag har svårt för matte asså. i 7an fick jag liksom 1,5 p lr 0,5 p av 40 p i matte . sjukt kass jag var då !  men nu börjar det gå bra igen faktist. 
Haha igår när vi skulle käka så satt jag och jen och prata om dirarre och sånt, så sa hon en liten privat fråga och då gjorde jag tydligt en lite rolig min, så hade jen precis tagit en tugga av matten . så började hon plötslig att gapa och skrika och sprang till slasken och började harkla sig och fräsa. och martina stog och fatta inte vad hon gjorde
Lina och Martina  ; Men jen vad gör du ?!
Jen ; Jag har satt majs i näsan!!
haha det var fan det sjukaste jag sett ! så ser jag hur alla mat bara for ut ur munnen på Jen sen så var det bara majsen kvar som satt i näsan, så står hon och hostar och håller på så ser jag hur majsen flyger ut i 120 ! HAHAHAHAA ! skratta så jag fick ont i magen!  asså det var så sjukt, haha :)

Sen så plockade jag bort maten och städade, sen in i rummet och plocka upp och städa lite, sen ta på en film och sen ringde jag till christopher och pratade lite med han. :)   sen somnade jag.

och nu sitter jag, jen, sanne, elin, billie och malin i sofforna och ska nog snart till willy's  sen käka.
och sen har vi florist teknik ! längtar, jag har verkligen valt rätt linje.
så skönt att vara säker på att man har valt rätt,  mitt liv är fasiken bra nu.   nya vänner,  bor med  två av mina bästa vänner och har bra klass. i like this !
__

längtar till helgen.  :)
jag saknar c
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0