helgen

fredag: bära feta väskorna till skolan sen till tåget.
HAHA på tunnelbanen så råkade jag nocka en kvinna, hhaha det var ju lite pinsamt, sprang så fort jag kunde! :p sen hade vi missat ett tidigare tåg hem med 10 min ! lite surt, men vi gick på stan ist. sen gick vi till tåget och åkte hem.
När jag kommit hem så kom Christopher till mig, så var jag med han på kvällen. :)
lördag: vaknade, sen så åkte Christopher typ hem direkt, träning som vanligt. :p  så hejdå till han . Sen fixa mig tills jag och några av tjejerna skulle till blge och käka . det var kanon gott ! :)    och trevligt !   sen åkte jag, anna och terese hem till mig, och spelade in filmer, de var skoj ! :D  jag har saknat alla !
söndag: åkte jag hem och kollade på andra avenyn i lägenheten.



idag är det onsdag och nu sitter jag på naturkunskaps lektion, har piss ont i huvudet! usch.
igår följde jag med sanne hem, kalas skoj :) fick se hennes nya hund rune, haha skit söt ! :)
vi satt och kollade på spökfilmer på youtube, ah as läskigt ! jag kan ju säga att jag nästan sprang hem från när jag hade gått av bussen, haha :)

l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0