helgen + idag

fredag: vi släpade våra feta  väskor till skolan, och hade engelska och svenska .  jag, jen, elin, sanne, malin, billie och nathalie gick till donken och käkade. så jävla äckligt ! :z  califonia classic, värsta jag käkat, kan jag säga . sen gick vi till willy's och köpte en kopp till pappa tills på söndag när det var fars dag. Sen när jag och jen skulle gå upp till tåget och ta det till stan, så skulle jag ha in koppen i papper så den skulle hålla på tåget. och så typist mig så tappade jag den i sten golvet ! haha så idiotist, menmen, tog med mig bitarna och sen limade jag ihop dem.  När vi var i stan så skulle jag och Martina gå och köpa blommor till våra pappor . sen ner till tåget och sätta på en film på datan, och bara ta det lungt . jen satt brevid mig en liten stund, och när hon hade kommit från toan så blödde hon i gommen, hon käkade nog för mkt godis ;)  .   I avesta/krylbo så klev min syster Jenny på och hennes kille John. och sen i Hedemora så kom pappa och hämtade oss.  Åkte hem och packade upp lite och sen kollade på idol.  Fan att inte Johan åker ut ! Det är hans tur nu!  Sen när idol var slut så skjusade pappa mig till Christopher, sen så var jag där, mys.
lördag: pappa kom och hämtade mig på morgonen för Christopher skulle ha träning och jag skulle åka till Falun med Elin, Jenny och John.  Så hem och fixa till sig, sen åka till Falun. och när vi satt i bilen så satt John och jag i baksätet, så sminkade jag mig i bilen, så sa John "andänver du brun utan sol ?" så svade jag "nej brunpuder, vadåra?"   haha dp tyckte John att jag hade haft på mig lite för mkt. haha . 
men jag köpte iaf en fet shal, tunika och 3 trosor. 
Senare på kvällen kom Christopher till mig.
söndag: gick upp ganska tidigt, eftersom en viss person hade match.. haha. 
sen så packade jag och fixa till mig till hemfärden, sen käka med familjen .
och eftersom det var fars dag så gedde jag pappa den trasiga koppen, så jag kom med händerna fulla med koppbitar så sa jag "det är tanker som räknas, eller hur pappa ?" haha han bara skratta och sa "ja" :p så jag satt med superlim och limmade ihop koppen som det står "Riktiga män väger över 90 kilo" på. 
Jag, Jenny och John åkte till Hedemora och gick på tåget.
sen när vi väl kommit hem så satt vi oss och kollade på andra avenyn, i love it ! 
sen så packade vi upp och typ sov.
idag, måndag: idag hade jag, jen, sanne och elin dans uppvisning, lr ja alla hade väl det . men det var iaf våran grupp. gick väl ganska bra . haha! 
sen när jag och jen skulle hem så var det en jävla sur gubbe som var på bussen. haha ! sjuka jävel ! men ganska kul att lyssna på . haha  :)  och nu  sitter jag och jen i vardagsrummet och tar det lungt .
good bye.

Kommentarer
Postat av: Anonym

L.O HJÄRTA C.H va det nån som sa ;) Härligt bruden!

2008-11-10 @ 16:38:20
Postat av: Lina

what?

2008-11-10 @ 21:38:38
Postat av: Lina

what?

2008-11-10 @ 21:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0