fredag

äntligen fredag, veckorna går så fruktansvärt fort ! lika helgerna, man behöver ju bara blincka sen är de över. tråkigt men sant. hah .
igår kollade jag, martina och jen uppe hos C.H och kollade på halv "sex and the city " filmen, så lång så bra ! måste verkligen se hela den filmen ! 
lånade "Bee movie" av C.H kollade lite på den innan jag skulle lägga mig, den är ju bra!
nu sitter vi på engelska lektionen och skriver om när vi var födda och sånt, sen på mat rasten ska jag, jen, elin och sanne vara tjocka och gå till donken, det är min hambörgare denna månad! haha.
jag längar heeeem !
jag vill bara sätta mig på Falu tåget och åka hem till kära dalarna !

men jag måste köpa blommor till pappa tills på söndag oxå, får göra det när jag ska till tåget. :)

och ikväll så får jag träffa c ! :*

måste jobba vidare på engelska nu.

föresten ! jag är vindögd..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0