fredag, lördag, söndag

fredag:  jag och jen tog tåget hem kvart i 6 som vanligt,  sen kom mamma och hämtade mig.  Jag åkte hem och käkade lite och så. sen åkte jag hem till christopher :)  trvligt trevligt, kommer inte se han på 3 veckor nu ! :'o
lördag: vaknade upp hos han, sen skulle  han ha tränign så jag åkte hem tidigt .  Senare på kvällen åkte jag, mamma och pappa hem till familjen Berqvist och käka mat, skoj att se dom igen, det var länge sen!  sen kom Elin och hämta hem oss.
söndag: jag ställde mobilen jätte tidigt , kl 4 ! jag tänkte att jag skulle ringa till christopher innan hans flyg gick, men jag hann bara skicka ett sms sen somnade jag, men det är ju tanken som räknas.  i mss c.
jag mamma pappa och elin kollade på en film där jag var bebis. jäklar jag var redan då trött !  jag låg och sov typ hela dopet. :p     och hår på huvut hade jag må jag säga ! en rikgti troll unge var jag ! 
men nu ska jag packa upp mina kläder och sova sen. kanske spela "bygg båtar med mulle meck"   hah ;D .

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0