fredag

nu är det fredag och jag är hemma och är sjuk.. fy tusan för förkylning ! :s
men ganska skönt att jag inte ska hem till dalarna i helgen, och nästa :) skön att bara ta det lungt .
men det är så jäkla tråkigt att var hemma själv, när dom andra är i skolan .. :p    men jag har gjordt en lista på vad jag ska göra idag så jag har någonting att göra iaf.  och så måste jag göra klart power pointen på engelskan och uppsattsen. + att jag måste läsa i svenska boken. men då har jag nått att göra iaf. :)
har setat hela morgonen och kollat på barnprogram och snorat ner mig.
men nu ska jag nog göra lite engelska . :)

och föresten så saknar jag christopher.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0