30de oktober - 2 november

på fredagen kom Christopher och hans pappa och hämtade mig, och åkte hem till han. Så vi kollade typ på filmer och gick en promenad på kanske 300 meter . :p   sen så kollade vi på film. sen somnade vi inte förens typ halv 3, lr nått , kommer inte ihåg. så fick jag ett fint hack i ögonlocken också, tack för den Christopher ;D .
Sen på lördagen så skulle han ha träning så pappa kom och hämtade mig vid kvart över 1, så övningskörde jag hem.  var hemma och tvättade och tänkte vilka saker jag skulle ha med mig på söndag hem till stholm.
Senare på kvällen när han tränat klart så kom han till mig.  myspys. 
Christopher åkte hem vid halv 12 på söndagen, han skulle ha hockeymatch, ovanligt. haha :p 
så vi sa hejdå, lite tråkigt faktiskt . ^^ men vi ses ju i helgen så det är väl okej ;D 
jag skulle igentligen tagit ett tåg vid 2 med jen, men det var fullbokat, men pappa ringde och frågade men nejnej. men jag fick ta tåget typ vid 5, det tåget som vi igentligen brukar ta, men det fanns bara 1 klass så jag fick lov att ta det, men helt okej för mig ;)  skön att sova lungt på tåget .  :)
när jag kom till lägenheten så satt Martina, Jen och C.H och kollade på andra avenyn, skönt att vara hemma. efter typ 3 timmars resa och vara aldelens tyst.. 




Tisdag  4 november:  nu sitter jag och jen i vardags rummet och kollar på hanna motanna . haha :)  vi satt nyss och käka varm chocklad och macka med tända ljus, urrr mysigt ! :)   men nu ska jag försöka skriva mina "hälodagböker" .

l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0